Mnogi starši opozarjajo, da otroci danes nimajo osnovnih življenjskih veščin, ki so ključne za samostojno življenje.
Nekoč so se dekleta učila šivanja, kuhanja, pranja, upravljanja z denarjem, fantje pa popravil, dela z orodji, obdelave lesa in kovin. S spremembo družbenih vrednot in načina življenja so te veščine postopoma izginile iz šolskega sistema.
Takšen ali podoben izobraževalni predmet danes v izobraževalni program sploh ni več vključen. Nekateri menijo, da sodobni način poučevanja ne dopušča prostora za praktične predmete, saj je poudarek predvsem na akademskih znanjih.
Po drugi strani pa številni starši izražajo zaskrbljenost, saj njihovi otroci ne poznajo osnovnih veščin, ki bi jim pomagale pri vsakdanjem življenju.
Seveda so matematika, jeziki in zgodovina pomembni predmeti, vendar je bil namen gospodinjstva ravno v tem, da otroci osvojijo znanja, kot so priprava hrane, osnove zdravja, popravila v gospodinjstvu in upravljanje financ.
Javno mnenje o tej temi je razdeljeno. Nekateri menijo, da je gospodinjstvo zastarel koncept, ali pa da je to služba starša, drugi pa verjamejo, da bi z njegovo vrnitvijo otrokom pomagali pridobiti koristna znanja za življenje.
Kaj pa vi mislite? Bi morali gospodinjstvo ali predmet, ki uči praktične veščine in veščine z denarjem vrniti v šole?