Zanimivo

Nevidna diskriminacija: Težja ženska končno spregovori o grozljivem ravnanju letalskega osebja

Objavil: Nina | 25.05.2023 | Vir: Facebook

 

 

 Na svojem letu iz Sydneyja na letališče Avalon v Melbournu v soboto, 13. maja, je Holly Richards rezervirala dva sedeža, ker je bila težja in se je želela "izogniti kakršnim koli neprijetnim pogledom ali komentarjem osebe, ki je sedela zraven nje o poseganju v njihov prostor.


Preden pa je prišla na letalo, je Holly – ki vodi inkluzivno blagovno znamko velikih velikosti AmpleFolk – naletela na težave. Holly je na Instagramu pojasnila, da je pred prihodom na letališče po telefonu rezervirala dva sedeža, ker je avstralka težja, in so ji na začetku potovanja rekli, naj gre naravnost do okenca. V Avalonu je Holly sledila navodilom, prispela do vrat, se usedla in počakala na vkrcanje. Vendar se ni zavedala, da bo šla skozi grozljivo izkušnjo. Kot pogosta potnica Jetstarja je Holly pričakovala, da bodo dali stehtati svojo ročno torbo, zato je kupila "dodatnih 7 kg ročne prtljage, da bi se izognila dodatnim stroškom".

"Imela sem svojo torbico, majhen kovček in tudi svoj CPAP aparat za spalno apnejo, za katerega sem iz prejšnjih izkušenj vedela, da velja za medicinski pripomoček in zato ni vključen v dovoljeno količino ročne prtljage," je opozorila.

Vendar pa sta bili dve ženski iz letalskega osebja neverjetno nesramni, ko sta prišli preverit Hollyjino prtljago, kot da bi pričakovali, da bo sledil prepir. Hollyjine torbe so stehtali in povedali naj bi, da ena tehta 3 kg nad mejo, pa tudi, da naj ima s seboj samo dve in ne tri torbe, kljub temu, kar je vedela, da njen CPAP ni vključen kot medicinski pripomoček. Poslovna ženska je na koncu zelo nerada osebju povedala, da je kupila dodaten sedež. "Zagotovo je manj kot 2 kg več v redu, saj tehnično gledamo, da dodaten sedež vključuje še 7 kg dovoljene ročne prtljage," je pojasnila. "Pravi mi, da ni tako in da moram preveriti torbo," nadaljuje Holly. "Rekla sem ji, da je zelo nesramna in nerazumna, in prosila za pogovor z upravnikom. "Pravi mi, da sem nesramna in da mi bo menedžer povedal isto stvar, a na koncu odide po menedžerja. Takoj sem planila v jok."

Vodja je prišel nekaj minut kasneje in povedal Holly, da mora "preveriti torbo in plačati dodatno težo", vendar je v redu, če vzame CPAP. "Brez opravičila, ker mi je povedala napačne informacije o tem, da se CPAP šteje za tretji kos prtljage," je dodala Holly. Kljub temu, da ji je bilo nerodno, da to na glas omenja med nabito polnimi vrati, je Holly opazila dodaten sedež, ki ga je kupila pri upravitelju, in zdelo se je, da je situacija rešena. Vodja je prišla nekaj minut kasneje in povedala Holly, da mora "preveriti torbo in plačati dodatno težo", vendar je v redu, če vzame CPAP. Vendar kasneje v čakalni vrsti Holly trdi, da je bila tarča menedžerja, ki jo je očital, da je zmešala sistem z rezervacijo dodatnega sedeža in spletno prijavo - kljub temu, da je Holly sledila navodilom letalske družbe - da začne jokati in stopi iz linije.


Hollyina objava se zaključi: "Bila sem prisiljena čakati v vrsti in sesti na svoj sedež, medtem ko sem zelo očitno jokala. "Neverjetno grozljivo je biti težja oseba na tem svetu v absolutno najboljšem času. Aktivno se izogibam biti v javnosti v situacijah, ko bo moje telo povzročalo nevšečnosti ali vzrok za kakršen koli komentar. Čeprav sem sprejela vse možne ukrepe, da bi se prilagodila, sem bila vedno znova deležna slabe vere, nevljudnosti in prezira. Niso me obravnavali kot človeka."

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by AmpleFolk® (@amplefolk)

Tiskovni predstavnik Jetstarja je za UNILAD povedal: "Resnično nam je žal za nedavno izkušnjo gospe Richard in cenimo, da bi bila to vznemirljiva situacija. Ponosni smo na to, da nudimo odlične storitve za stranke in spoštljivo ravnamo z vsemi ter iščemo, kaj zgodilo in kako lahko to storimo bolje. "Naša ekipa za stranke se je tudi opravičila gospe Richards."