Nenavadno

Italijanski škof se opravičuje, ker je otrokom povedal, da "Božiček ne obstaja"

Objavil: Uredništvo | 21.01.2022

"Rdečo obleko, ki jo nosi, je Coca Cola izbrala izključno za reklamne namene," je dodal škof.

 


 

Italijanski škof je postal središče polemik, potem ko si je upal povedati šolarjem, da je Božiček potegavščina, namenjena prodaji več izdelkov v božičnem času.

Nenavadno odkriti komentarji škofa na Siciliji so od takrat postali viralni in si prislužili podporo in kritiko staršev.

"Ne, Božiček ne obstaja," je otrokom dejal Antonio Staglianò, poroča il Quotidiano del Sud.

"Pravzaprav bi dodal, da je rdečo obleko, ki jo nosi, Coca Cola izbrala izključno za reklamne namene."

Komentarji so bili podani v okviru praznika v spomin na svetega Miklavža, ki je sprva navdihnil mit o Božiču in je bil znan po svojih velikodušnih dejanjih.

 

Vir: il Quotidiano del Sud

 


 

Ko pa so komentarji postali viralni, pa je škofova škofija hitro ponudila svojo mea culpas.

"Najprej v imenu škofa izražam obžalovanje za to izjavo, ki je razočarala otroke in želim pojasniti, da to sploh ni bil namen gospoda Staglianò," je zapisana izjava, objavljena na Facebook strani Notoške škofije, ki jo je napisal tiskovni tajnik oče Alessandro Paolini.

V izjavi je dodano, da je škof le želel ponovno osredotočiti praznični čas in »z večjo zavestjo razmisliti o pomenu božiča in lepih tradicijah, ki ga spremljajo«.

Paolini je dodal, da je čas, da "povrnemo lepoto božiča, ki je zdaj vse bolj komercialen in dekristjaniziran."

»Če lahko vsi, mladi ali stari, potegnemo lekcijo iz figure Božička (ki izvira iz škofa sv. Nikolaja), je ta:

manj daril za ustvarjanje in poraboa in več darov za delitev, « se je nadaljevala izjava.

V intervjuju, objavljenem v La Repubblica, je škof Staglianò branil svoje pripombe, rekoč:

 

 

 

"Nisem jim rekel, da Božiček ne obstaja, ampak smo se pogovarjali o tem, da je treba razlikovati med tem, kar je resnično, od tistega, kar ni."

»Izkazalo se je resnično dejstvo, da božič ne pripada več kristjanom,« je dodal in poudaril, da je »božično vzdušje luči in nakupovanja nadomestilo božič«.

Škof je obsodil, da je »potrošniška kultura« zasenčila pravi pomen božiča, ki ga uteleša otrok Jezus, ki je bil »rojen, da bi se dal vsemu človeštvu«.

Opravičilo je poudarilo te pripombe in poudarilo, da je Kristusov otrok »darilo par excellence« in da bi lahko pravi pomen božičnega praznika ohranili z bolj smiselnimi darili, kot je »prikazati se nekomu, ki ga že dolgo zanemarjamo ali ignoriramo čas ali popraviti poškodovano razmerje."

Fotogalerija