Zanimivo

Prva manekenka z Downovim sindromom za modno znamko Gucci: stara je 19 let in verjame vase

Objavil: Uredništvo | 20.01.2022

Pri rosnih 18 letih je že sodelovala z znamkami, kot sta Superdrug in Vodafone.

 



Eli Goldstein (19) iz Velike Britanije je dokaz, da en kromosom več, ne more ustaviti človekove namere, da bi uresničil svoje sanje.

To lepo dekle je prva manekenka z Downovim sindromom, ki jo je zaposlila znana modna znamka Gucci.

Pri komaj 18 letih je že sodelovala z znamkami, kot sta Superdrug in Vodafone.

Nato je bil na vrsti Gucci, celotno kampanjo o njunem sodelovanju pa so objavili v reviji Vogue.

Ko so se njene fotografije pojavile na Guccijevem Instagram profilu, je njena priljubljenost začela strmo naraščati,
zdaj pa ji sledi že več kot 88.000 ljudi.

 

Vir: Tekegraf

 



- Zelo sem uživala kot model in rada sem nosila Guccijevo obleko. Ponosna sem na fotografije in rada bi postala znana.

Veselim se tudi sodelovanja z drugimi blagovnimi znamkami - je povedala Elie.

Njena mama poudarja, da se je že od malih nog rada udeleževala različnih dejavnosti in razkrije, da že od petega leta obiskuje igralske in plesne tečaje.

- Igranje je njena strast in sodelovala je v številnih predstavah. Z veseljem gre ven in želi, da jo drugi slišijo in vidijo. Ima odličen spomin, ki ji pomaga, da si zapomni scenarij – pove ponosna mama.

Ženska iz agencije, za katero je Eli začela delati pred štirimi leti, pravi, da je to velik korak v modni industriji.

- Znamke zdaj ne morejo reči, da javnost noče videti manekenk s posebnimi potrebami, saj jih je Elinina objava na Instagramu pokazala drugače.

 

 

 

Vključenost vseh ljudi v panogo je pomembna, ne le zaradi njihovih pravic in etičnih načel, ampak tudi zato, ker je poslovno smiselna – pravi Laura iz agencije in dodaja: ¨Lepa je znotraj in zunaj. Je zelo profesionalna, v vsak prostor prinese veselje.

Po naravi je lepa in ima veščine, potrebne za to delo. Zanjo to pomeni vse, pa tudi za njeno družino in skupnost.

Resnično upamo, da bodo blagovne znamke to prepoznale in v svoje kampanje vključile modele s posebnimi potrebami.

Na tem svetu je prostora za vsakogar.¨

Medtem ko modna industrija razmišlja, kaj narediti naprej, Eli komaj čaka na naslednji projekt.

- Želim biti na naslovnicah vseh revij na svetu. Louis Vuitton, Chanel – Prihajam – je zaključila Eli.

Fotogalerija