Zanimivo

Mnogi starši se strinjajo s podaljšanjem šolskega leta

Objavil: pokukajsi | 29.03.2020

Mineva drugi teden, ko se tako učitelji kot učenci kot starši soočajo s šolo na daljavo.

 


 

Toliko kot je otrok, toliko je izkušenj s takšnim delom, nekaterim je takšen način šolanja nočna mora, drugemu v olajšanje.

Vsekakor se na ta način še veliko bolj kažejo razlike med otroci in nehote se te meje poglabljajo.

Namreč tisti otroci, ki do sedaj niso imeli pomoči doma, posledično je bil uspeh slabši, bodo tudi sedaj prepuščeni sami sebi.

Prav tako tisti otroci, ki doma nimajo možnosti ali pomoči starša, ker le-ta skrbi za to, da država deluje, da zdravstvo deluje, da so trgovine odprte, da smo varni … ali preprosto nimajo ustreznih pripomočkov, bodo vse tedne, ko bo šola zaprta prepuščeni sami sebi in lastni iznajdljivosti.

Se bo tudi ocenjevanje izvajalo v času šolanja na daljavo? 

 

Fotografija je simbolična

 


Težko bi rekli, da se vodilni ne trudijo, da bi stvari stekle tako, da bi bilo čim manj razlik in bi učenci, dijaki, študentje dobili v teh tednih in po vsej verjetnosti mesecu, če ne več, največ kar lahko. Veliko ugibanja je bilo tudi o tem, kaj bo z ocenjevanjem.

Namreč v teh dneh je odpadlo kar nekaj preverjanj znanja in je logično vprašanje, kako bodo učenci in dijaki pridobili ocene.

V marsikateri šoli so sicer kvoto šest ocen v šolskem letu za glavne predmete, ter 4 do 5 za ostale predmete, že zdavnaj dosegli in presegli, a še vedno ostaja odprto vprašanje, kako oceniti znanje zdaj, oziroma kako pridobiti ocene. Preko spleta, preko individualnih obravnav, ali leto zaključiti na osnovi že pridobljenih ocen?

Ministrica dr. Simona Kustec je po koncu drugega tedna pripravila izhodišča možnih oblik preverjanja in ocenjevanja znanja v okoliščinah izobraževanja na daljavo. Vse potrebne napotke bodo šole prejele v prihodnjih dneh, takoj ko bodo ti strokovno usklajeni.

Prav tako so v pripravi informacije, ki so potrebne za delo do zaključka pouka v tem šolskem letu.

Pouk na daljavo se za vse ravni izobraževanja nadaljuje tudi v prihodnje, vse do takrat, ko bo odločila zdravstvena stroka drugače.

Špekulira se sicer, da bi naj šolarji v šolske klopi stopili že 20. aprila 2020.

 


 

S tem namenom, predvsem, da bi bil rezultat nekakšno vodilo k temu, kar je potrebno še popraviti in izboljšati pri pouku na daljavo so v Zvezi aktivov svetov staršev Slovenije (ZASSS) opravili anketo med starši o poteku pouka na daljavo.

Starši, ki so reševali anketo menijo, da je potrebno poiskati in opremiti za pouk na daljavo učence, ki še nimajo te možnosti.

Prav tako je nujno potrebno vzpostaviti oziroma okrepiti komunikacijo med učitelji in učenci ter učitelji in starši.

Menijo tudi, da bi morale šole in učitelji bolj poenotili načine pouka na daljavo in spodbuditi tiste, ki so se odzvali premalo angažirano in dati pouku na daljavo nekoliko bolj trdne okvirje.

Starši si med drugim želijo tudi jasnih in kratkih navodil, ter da je nujno potrebno uravnati količino snovi, ki naj jo učenci osvojijo pri pouku na daljavo.

Šola na daljavo je vsekakor velik zalogaj za vse in le s skupnim delom, sprotnim popravljanjem napak, ter z vzpostavitvijo trikotnika starš-učenec-učitelj se bo šolsko leto resnično zaključilo 24. junija na način, da bodo zadovoljni vsi.

 


 

*Povzeto po Slovencu.org*

Fotogalerija