Nenavadno

Ženska je odšla v bolnišnico na pregled, a so ji povedali, da je že mrtva – a nelagodje je šele sledilo

Objavil: Nina | 08.05.2024 | Vir: Facebook

  

Ženska je odšla v bolnišnico na pregled, a so ji povedali, da je že mrtva – a nelagodje je šele sledilo


Ženska v Angliji, ki je šla v bolnišnico na ultrazvok, potem ko, ko se je nekaj mesecev vnaprej naročila, je bila šokirana, ko je ugotovila, da je v registru že navedena kot mrtva. Ne samo, da preiskava ni bila opravljena, dogodek je pustil tudi druge neprijetne posledice za življenje ženske, ki zdaj zahteva pojasnilo za dogajanje. V bolnišnici v Bridlingtonu v Angliji so Susan Johnson povedali, da je v njihovi evidenci mrtva že štiri mesece, zato načrtovanega pregleda niso mogli opraviti. A to ni bila edina posledica napake - 62-letnica ne bo prejemala denarja, ki ji je pripadal za nego invalidnega moža, poroča BBC. Susan Johnson iz Scarborougha je marca 2023 odšla v bolnišnico na pregled, za katerega je bila predhodno naročena. »Ko sem dala napotnico, so bile prve besede receptorke: Ampak ti si mrtva! Nisem mogla verjeti. Bilala sem v šoku. Potem so nekaj izpolnili na računalniku in poslali,« se je spominjala.


Ko je prišla domov, ji je mož predlagal obisk družinskega zdravnika. Družinska zdravnica jo je obvestila, da je res prišlo do napake, a da so medtem stanje popravili. Ko pa se je ženska obrnila na ministrstvo za delo, je prejela enak odgovor, kot ga je prejela prej v bolnišnici – povedali so ji, da je v evidenci mrtva. "Rekla sem, da očitno nisem mrtva, ker se pogovarjajo z menoj," se je spominjala Susan. Zaradi napake so ženski pokojnino začasno ustavlili, dokler se situacija ne bo razjasnila. Vendar Susan še vedno ne ve, kaj je šlo narobe in kdo je za to odgovoren. Njen osebni zdravnik je rekel, da je prejela e-poštno sporočilo od Primary Care Support England (PCSE), ki jo je obvestilo, da naj bi Susan odstranili iz registra. Toda PCSE pravi, da ni bil vpleten v primer in ni odgovoren za beleženje smrti, kar je odgovornost splošnih zdravnikov. Tiskovni predstavnik je še dodal, da je bilo sporočilo verjetno poslano samodejno, tako da ostaja nejasno, kdo je odgovoren za napako, vendar Susan pravi, da želi odgovore. »Moram ugotoviti, kaj se je zgodilo, kdo je bil kriv in kako,« je dejala ženska, ki ji je zdaj uspelo premagati šok in stres zaradi situacije.